چکیدههدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تعیین رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با خلق دانشمشتری در بانک ملت شعب استان گلستان بوده است. این تحقیق از نظر هدف جزء تحقیقات کاربری و جزء تحقیقات توصیفی همبستگی به حساب می آید. در این تحقیق سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری که بر - اساس ...
بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق ...
4kiashop.blogsky.com/1395/04/29/post-33871/Cached19 جولای 2016 ... بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق دانش مشتری
در بانک ملت شعب استان گلستان ...
بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق ...
wifile.blogsky.com/1395/05/07/post-33098/Cachedبررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق دانش مشتری
در بانک ملت شعب استان گلستان. پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت 23:35 ...
بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق ...
par3.4kia.ir/.../بررسی-رابطه-بین-سیستم-های-مدیریت-ارتباط-با-مشتری/Cachedهدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تعیین رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
با خلق دانش مشتری در بانک ملت شعب استان گلستان بوده است. این تحقیق از نظر ...
بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق ...
filegah.ir/بررسی-رابطه-بین-سیستم-های-مدیریت-ارتبا/Cached2 آگوست 2016 ... بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق دانش مشتری
در بانک ملت شعب استان گلستان. چکیدههدف اصلی پژوهش حاضر ...
بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM با خلق ...
tahqiq.party/2016/.../بررسی-رابطه-بین-سیستم-های-مدیریت-ارتبا/Cached20 جولای 2016 ... چکیده هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تعیین رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با
مشتری با خلق دانش مشتری در بانک ملت شعب استان گلستان بوده ...
[PDF] ﻟﯿﺴﺖ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی دﻓﺎع ﺷﺪه رﺷﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ MBA و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ - دانشگاه پیام نور مرکز ...
www.babol.mpnu.ac.ir/upload/4_13_201422_21_39.3945801.pdfCached
Similarو ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺟﺮاﯾﯽ ﺑﺎ دو ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺻﺎدرات و اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ MBA ﻟﯿﺴﺖ ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی دﻓﺎع ﺷﺪه رﺷﺘﻪ
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ... ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. 3. اﺣﻤﺪرﺿﺎ ذواﻟﻔﻘﺎری. ﺑﺮرﺳﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺗﻤﺎﯾﺰ ﻣﺤﻮری ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ در ﺷﻬﺮ اراک.
ﺑﺎﺑﻞ ... ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن از ﺗﺴﻬﯿﻼت ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺑﺎﻧﮏ ﺗﺠﺎرت اﺳﺘﺎن
ﻣﺎزﻧﺪران ... ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی ﺷﻌﺐ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺑﺎﻧﮏ
ﻣﻠﯽ.
[XLS] لیست پایان نامه های ارشد مدیریت - دانشگاه اصفهان
ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub3/Azadegan/arshademodiryat.xlsCached
Similar1, 1, بررسی ارتباط بین ریسک و بازده در بورس اوراق بهادار تهران, مجتبی ... 27, 27,
بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی ،مطالعه موردی کارکنان مجتمع فولاد اهواز ...
33, 33, بررسی عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان بانک ملت
استان ..... 138, 138, بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری بر عملکرد موسسات مالی
...
مدیریت - جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
thesis.um.ac.ir/pages/94162-مدیریت.htmlCached1 - بررسی تاثیر تلاش های مازاد فردی بر قصد خرید محصولات سبز با تعدیل گری دو
عامل توجه ... 37 - ارزیابی جایگاه سه حوزه دانش 'مدیریت هزینه'، 'مدیریت ریسک' و '
مدیریت .... در رابطهی بین عوامل درون سازمانی و عملکرد روابط با مشتری درشعب
بانکهای غیر ... الکترونیکی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر مشهد) - نویسنده:
سپهری، سلیم
[DOC] مشاهده - دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد
www.aliabadiau.ac.ir/gallery/sendfile/kre20i457193-11-19.docxCached
Similar29, ارزیابی شاخص های عملکرد بانک ملت استان مازندران با رضایت مشتری, 30,
ارزیابی .... 87, بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری در
شعب منطقه 2 بانک ... با نقش واسطه ابعاد ذهنی پرداخت الکترونیک شعب بانک ملت
استان گلستان ...... بررسی رابطه بین سیستم های CRM و یادگیری سازمانی با بهره
وری در شرکت ...
آرشیو مقاله های مجازی ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش
www.kmiran.com/fa/page.php?rid=72Cached
Similarبررسی رابطه سواد اطلاعاتی با مدیریت دانش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج
... عوامل موثر بر انتشار و پذیرش سیستم های مدیریت دانش ... بررسی تأثیر فرآیند
مدیریت دانش بر خلق ایدههای نوآورانه مطالعه موردی شرکت تجاری ... بررسی تاثیر ابعاد
مدیرت دانش مشتری (CKM) بر کیفیت خدمات: مطالعه موردی در بانک ملت استان تهران.