مقاله مدیریت، توضیحات: این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است. پژوهش حاضر به تاثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مسافرانی که در طی شش ماه ی اول سال 1392 به این جزیره سفر
SID.ir | عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=140622Cached
Similarبا توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، این
نوشتار بر اساس ارزیابی گردشگران داخلی از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر ...
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری - نیکان لینک ...
nikanlink.com/.../ارزیابی-گردشگران-از-ارزش-ویژه-برند-مقصد-گردشگریCachedارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری. مقاله مدیریت، توضیحات: این
مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است.
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری - فروشگاه
fiload.ir/.../ارزیابی-گردشگران-از-ارزش-ویژه-برند-مقصد-گردشگری/352Cachedارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری. مقاله مدیریت، توضیحات: این
مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است.
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه موردی ...
www.civilica.com/Printable-ICMM01_0548=ارزیابی-گردشگران-از-ارزش-ویژه-برند-مقصد-گردشگری-مطالعه-موردی-جزیره-کیش.htmlCachedنسخه قابل چاپ خلاصه مقاله ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (
مطالعه موردی جزیره کیش) - گواهی پذیرش مقاله در کنفرانس.
مقاله ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه ...
www.civilica.com/Paper-ICMM01-ICMM01_0548=ارزیابی-گردشگران-از-ارزش-ویژه-برند-مقصد-گردشگری-مطالعه-موردی-جزیره-کیش.htmlCachedمقاله ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه موردی جزیره کیش
), در کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها (International Conference on ...
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
sovarfraz.ruzfa.ir/post/2769Cached22 جولای 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری}}+
آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه موردی شهر ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/664299Cachedپژوهش حاضر به تاثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد (مطالعه
موردی: شهر شیراز) پرداخته است. مولفههای ارزش ویژه شناسه مقصد شامل آگاهی از شناسه ...
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری - پدیده هنر - هفت ...
nikat.7blog.ir/post/1358Cached11 آگوست 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند
مقصد گردشگری || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید ...
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری - قاصدک پرواز
ghasdkparvaz.fafablog.com/post/70Cached26 جولای 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری}}+
آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد - پایگاه ...
www.noormags.ir/.../عوامل-مؤثر-بر-ارزش-ویژه-برند-در-مقصد-گردشگری-شهر-یزدSimilarمحمد حسین ایمانی خوشخو,حمید ایوبی یزدی ; مجله: مطالعات مدیریت گردشگری ; پاییز
1389 - شماره 13 ;