مدیریت ارتباط با مشتریضرورت بهرهگیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصصهای لازم مجهز شوند. از همین رو در طول دهه 90، فرآیندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوریاطلاعات،که درارتباط با مشتری است، مجدداً مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و این موضوع که امروزه ”مدیریت ارتباط با مشتری“ نامیده میشود، بهعنوان یک ضرورت اساسی در عرصه فعالیت های اقتصادی مطرح گردیده است. ”مدیریت ارتباط با مشتری“ شامل مجموعه ای از فعالیتها است که سبب ارتقاء زنجیره ارزش یک سازمان میگردد. زنجیره ارزش در برگیرنده عواملیمانند: صرفهجوئی در هزینه تولید کالا، بهبود کیفیت آن، سرعت، حساسیت و انعطاف پذیری فرآیند کار، افزایش مهارت کا ...
بازاریابی و CRM - پایگاه مقالات علمی مدیریت
www.system.parsiblog.com/Archive/بازاریابی+و+CRM/Cached23 مه 2016 ... در این تحقیق، مدلی مفهومی ترسیم شده است که نشان دهنده ارتباط مستقیم بین
بازارگرایی .... موضوع: مقالات ترجمه شده / مدیریت ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتری » بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله ...
marketingarticles.ir/relation/Cached
Similar3 جولای 2016 ... بانک مقالات بازاریابی - در سایت بانک مقالات بازاریابی شما قادر خواهید ... در ادامه
بحث مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مورد کنکاش قرار گرفته و ...
مقالات ISI مدیریت ارتباط با مشتری : 69 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
isiarticles.com/topic/33Cached
Similarمدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management که به صورت
خلاصه CRM نوشته می شود، به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و
...
مدیریت ارتباط با مشتری - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_ارتباط_با_مشتریCached
Similar"ناصر نوروزی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی" "درباره مدیریت ارتباط با مشتری"
گفته است: (به انگلیسی: CRM - Customer Relationship Management ) به همه ...
مجموعه مقالات همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری - سیویلیکا
www.civilica.com/Papers-CRMTEHRAN01=همایش-تخصصی-مدیریت-ارتباط-با-مشتری.htmlCached
Similarمجموعه مقالات همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship
Management Conference) سال 1389 در شهر تهران توسط ، برگزار گردید.
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-IRIMC04-IRIMC04_089=مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-محیط-الکترونیکی.htmlCached
Similarمقاله مدیریت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی, در چهارمین کنفرانس بین ... با
عضویت در سیویلیکا می توانید اصل مقالات را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف (دو سوم ...
مقاله Isi مدیریت ارتباط با مشتری Crm | دانلود ترجمه مقاله ISI
downloadeb.ir/tag/مقاله-isi-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-crm/Cachedدانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بخش خرده فروشی و خدمات شرکت ...
اسفند 9, 1394 بازاریابی و مدیریت بازار, مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی نظر
بدهید.
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای ...
isihome.ir/82-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-به-عنوان-یک-نگرش-بازاریابی-بر-مبنای-اطلاعات-مشتری.htmlCachedخانه > مقالات ترجمه شده>مدیریت بازار و بازاریابی >مدیریت ارتباط با مشتری به
عنوان ... این مقاله یکی از مفیدترین قانونها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان
...
دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت ...
www.prozhe.com/مدیریت-ارتباط-با-مشتری-تجارت-الکترونیCached10 مه 2016 ... شرح مختصر : با توجه به اینکه امروزه برقراری مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به
تجارت B2B در سازمان ها به امری حیاتی برای بقای سازمان تبدیل ...
دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر ابعاد ...
collegeprozheh.ir/مقاله-تاثیر-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-crm-بر/Cached
Similarمحدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد CRM و ...
جهت دانلود مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر ابعاد عملکرد سازمانی ...