بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان

چکیده هدف کلی از پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می¬باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان شرکت مخابرات استان هرمزگان بود که به روش تصادفی طبقه¬ای و با استفاده از فرمول کوکران تعداد 404 نفر به عنوان نمونه پژوهش مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع که مبتنی بر ابعاد مدیریت کیفیت جامع (پاتانایاک، 2011 و خنیفر و حیدرنیا، 1385) و پرسشنامه رضایت مشتریان (چامچونگ و وانگلورسایچون، 2010) بود. روایی پرسشنامه ها با استفاده از تحلیل گویه و پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه گردید. داده¬ها با استفاده از آمار توصیفی نظیر فراوانی، میانگین، انحراف معیار، درصد و آمار استنباطی نظیر تحلیل رگرسیون خطی و چندگانه، آزمون فریدمن و تحلیل مسیر تجزیه و تحلیل شدند. ...




(TQM) بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان igi.sellfile.ir/prod-473573-بررسی+تاثیر+مدیریت+کیفیت+جامع+TQM+بر+رضایت+مشتریان+در+شرکت+مخابرات+استان+هرمزگان.html‎Cachedهدف کلی از پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت ... oamm.monoblog.ir/.../t_پایان%20نامه%20بررسی%20تاثیر%20مدیریت%20کیفیت%20جا...‎Cachedهدف کلی از پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی میباشد. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان در ... fileco.blogsky.com/.../بررسی-تاثیر-مدیریت-کیفیت-جامع-TQM-بر-رضایت-مشتریان-در-شرکت-مخابرات-استان-هرمزگان هدف کلی از پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت ... reyhann.rozblog.com/.../پایان-نامه-بررسی-تاثیر-مدیریت-کیفیت-جامع-tqm-بر-رضایت-مشتریان.html‎Cached6 روز پیش ... دریافت فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر ... دریافت ... بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان. چکیده. کاملترین فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM ... 26fz3o.radikaldl.ir/‎Cachedکاملترین فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان. دریافت فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر ... 5gq6nw.nikandlc.ir/‎Cachedدریافت فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان - پرداخت و دانلود آنی. دریافت فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر ... novindpfile.ir/?p=31556‎Cached25 آگوست 2016 ... دریافت فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان – پرداخت و دانلود آنی. کاملترین فایل پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM ... shakilbafte.meeblog.ir/post/158‎Cached9 آگوست 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان)) وارد صفحه فروش ... بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) - نشریه الکترونیکی پیام ... tcihormozgan.blogfa.com/post/17‎Cached Similarنشریه الکترونیکی پیام خلیج فارس (آنلاین) - بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان در شرکت مخابرات استان هرمزگان - نشریه الکترونیکی ... [DOC] لیست پایان نامه های مدیریت اجرایی از سال 80 به بعد - دانشگاه علم و ... www.iust.ac.ir/files/pe/pages/list_(2).docx‎Cached Similarبررسی متوازن اثر پویای سرمایه اجتماعی بر سازمان مطالعه موردی در دپارتمان ... سنجش رضایت مشتریان شرکت آب و فاضلاب مشهد با رویکرد حفاظت از منابع آبهای زیرزمینی .... گروهی با رویکرد فازی مطالعه موردی شرکت مخابرات استان تهران و اتاق بازرگانی .... بررسی میزان اثربخشی مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر نگرش ...