تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)

تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)

تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)

چکیده پژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه مورد یصنعت آسانسورپرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش کارفرمایان، مهندسین،مشاورین و سایر افراد تصمیم گیرنده در انتخاب برند آسانسور پروژه های ساختمانی بوده است، ...



لینک منبع :تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : صنعت آسانسور)

تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی صنعت ... cellfull.ir/?p=162014‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع ... تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی : صنعت ... ganj.irandoc.ac.ir/articles/799496‎Cachedپژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. دانلود پایان نامه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند ... cero1.blogsky.com/.../دانلود-پایان-نامه-تاثیر-کشور-سازنده-نام-تجاری-بر-ارزش-ویژه-برند‎Cached5 ا کتبر 2016 ... پژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع ... تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی صنعت ... payanname.info/561-تاثیر-کشور-سازنده-نام-تجاری-بر-ارزش-ویژه-برند-مطالعه-موردی-صنعت-آسانسور-.html‎Cachedتاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی صنعت آسانسور ... قدرت نام تجاری و آگاهی از نام تجاری دارای تأثیر معناداری بر متغیر ارزش ویژه نام تجاری ... تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی صنعت ... igi.sellfile.ir/prod-479027-تاثیر+کشور+سازنده+نام+تجاری+بر+ارزش+ویژه+برند+مطالعه+موردی++صنعت+آسانسور.html پژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. پایان نامه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند : دانلود ... nogaa1.najiblog.com/.../پایان+نامه+تاثیر+کشور+سازنده+نام+تجاری+بر+ارزش+ویژه+برند‎Cached17 سپتامبر 2016 ... پژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع ... پایان نامه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند nogaa1.aramblog.ir/post/15‎Cached17 سپتامبر 2016 ... پژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع ... پایان نامه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند : دانلود ... nogaa1.mizbanblog.com/post/17‎Cachedپژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند iranfile.rayta.ir/%20پایان%20نامه%20تاثیر%20کشور%20سازنده%20نام%20تجار...‎Cachedپژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند-پایان نامه ارشد ... managerfile.ir/تاثیر-کشور-سازنده-نام-تجاری-بر-ارزش-وی-2/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... پژوهش حاضر به بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند:مطالعه موردی صنعت آسانسور پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع ...