چکیده نزدیک zwnj;ترین مفهوم موجود در علم اقتصاد، مصرف و الگوی مصرف است. منظور از الگوی مصرف در علم اقتصاد شناسایی سه مؤلفه است: اول سطح مصرف، دوم ترکیب کالاهای مصرفی و سوم نحوه مصرف. رفتار مصرف zwnj;کننده از موضوعات جدید حوزه zwnj;ی بازاریابی به شمار می zwnj;رود و موضوعی بحث zwnj;برانگیز ...
laquo;چکیده raquo; هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش رسانه shy; های بازاریابی اجتماعی در سپرده shy;گذاری مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر در استان تهران بود. تحقیق حاضر از نظر روش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که به shy;لحاظ هدف، کاربردی است که به شیوه تحقیقات میدانی به جمع shy;آوری داده ...
چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه هوش اجتماعی و عملکرد تجاری در بین مدیران بانک کشاورزی می باشد. بدین منظور ویژگی های هوش اجتماعی از قبیل پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت های اجتماعی، هوشیاری اجتماعی و مطلوبیت اجتماعی به عنوان مولفه های اصلی بر روی عملکرد تجاری شامل عملکرد ...
محمد رضا عباسی - پرویز بدیعی ...
چکیده اخلاق حرفه ای به عنوان یکی از ویژگی های سرمایه ی انسانی و معنوی هر جامعه یا سازمان است اخلاق گرایی می تواند وسیله ای برا ی رشد معنوی افراد باشد. چرا که انسان معنوی نمی تواند اخلاقی زندگی نکند هوش معنوی نه تنها در حوزه های فردی بلکه در حوزه های سازمانی نیز مورد توجه است و ...
چکیده: مدیران اثربخش و موفق به قابلیت های عاطفی افراد توجه دارند و در ارتباطات خود به خوبی می توانند عواطف و احساسات دیگران را درک کنند و متناسب با آن عکس العمل نشان دهند و در یک کلام از هوش عاطفی بالایی برخوردارند و همین توانایی باعث می شود تا یک جو سازمانی مناسب برای پرورش ...
چکیده هدف از این پژوهش بررسی تاثیر نظام نگهداشت نیروی انسانی بر بهره shy;وری سازمانی در شرکت سهامی مخابرات استان .... است. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می shy;باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان ستادی شرکت مخابرات استان .... می باشد که به روش تصادفی طبقه shy;ای و با ...
خلاصه ی کتاب روابط کار در سازمان براساس کتاب علیرضا موغلی از انتشارات پیام نور، در قالب فایل PDF و در حجم 50 صفحه همراه با نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور با کد رشته 1218039 محتویات محصول نکات مهم و طلایی فصول ...